Гарантія та повернення
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", куплений товар належної якості можна повернути протягом 14 днів. Проте на акумулятори, які визнаються технічно складною продукцією, це правило НЕ поширюється. Тому повернення АКБ у магазин можливе лише в тому разі, якщо батарея має виробничий брак та діючу гарантію. Несправну АКБ можна повернути до магазину до закінчення гарантійного періоду (12 місяців).
Як з'ясувати що акумулятор має брак?
При належному встановленні та експлуатації, існує два варіанти браку:
1) Обрив ланцюга: внутрішній дефект при якому зв'язок між "банками" акумулятора або між клемами та "банкою" зроблений невірно.
Характерні ознаки: при запуску авто напруга на акумуляторі падає нижче 9 В або взагалі не заводить при повному заряді акумулятора.
2) Коротке замикання: внутрішній дефект при якому пластини зроблені не належним чином через що вони замикають ланцюг.
Характерні ознаки: одна "банка кипить" або після повного заряду акумулятора напруга падає до 10.5 В.
Усі інші дефекти не являються гарантійними і поверненню не підлягають.
Для отримання інструкцій щодо належного встановлення та експлуатації прохання розглянути правила наведені у гарантійному талоні, який наданий Вам представником PROSTOAKB.